dinsdag 7 februari 2012

YEEEAAAH

I did it! Yep, ik ben gewoon op de fiets gegaan vanochtend :-D Warm aangekleed en wat heb je dan zoal aan? Nou, ondergoed (duh!), de eerste laag is vervolgens legging, koltruitje en pantykousjes, de tweede laag bestaat uit een vestje, een spijkerbroek en heeeeeel warme sokken en bij het naar buiten gaan kwamen daar nog een fleecekoltrui, een dikke winterjas, een fleece sjaal, twee paar handschoenen en een allerminst charmante nepbontmuts met oorflappen bij. Pas op de fiets realiseerde ik me dat ik mijn regenbroek (die isoleert zo lekker bij kou) was vergeten. Ik ben er niet voor teruggegaan ;-)
Voor de nieuwsgierigen onder ons, zo'n buitentemperatuurmeetgeval gaf -16 aan, maar volgens een tabel was de gevoelstemperatuur ongeveer -20 vanwege de oostenwind die ik vol tegen had. En nee, ik heb het ECHT NIETkoud gehad!
O ja,die pre-actiefoto waar ik het gisteren over had? Die is gemaakt, je kan die vanavond op mijn blog zien!

2 opmerkingen:

  1. Goede gedaan meis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ja die dubbele lagen zijn hier ook bekend!!

    prettige dag vandaag !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lijkt wel gek.... :-)
    hihi, groetjes van Belinda die lekker met de auto gaat...
    (maar ik vind je wel stoer hoor)

    BeantwoordenVerwijderen