dinsdag 14 februari 2012

Make each day....


your masterpiece. Dat motto heb ik zondag maar al te graag opgevolgd! Wat was er zondag dan zul je denken. Dat vereist een kleine inleiding. Vorige week waren twee vriendinnen jarig:

en Margot
Sylvia ....




















Op precies dezelfde dag! En dat hebben ze samen met de andere meiden van de roze maffia gevierd. De jongste van de twee werd 40 en het bereiken van die mijlpaal wilde ze o.a. vieren door een dag met vriendinnen wat leuks te gaan doen. Een zeeeer bijtijdse inventarisatie leerde dat dat prima zou gaan lukken op zondag 12 februari, maar wat er dan ging gebeuren, dat bleef nog lang een geheim....
Pas vorige week werd een tipje van de sluier opgelicht, we gingen een workshop met Tim Holtz technieken doen! En die gingen we hier volgen. DAT viel wel in de smaak bij ons allemaal :-))))) Een dag heerlijk kliederen met inkt, stains, distress embossing poeders en markers, wat kan een scrapper nog meer willen?
De meeste van ons weten dat Tim Holtz technieken redelijk gelijk staan aan flink kliederen, dus aan het eind van de dag zagen onze handen er bijzonder kleurrijk uit:
een kleurrijk geheel!



Je kan wel zien dat we flink in de weer zijn geweest met van alles en nog wat ;-) Met de klok mee vanaf linksonder achtereenvolgens Sylvia, ik, Belinda, Jacqueline, Esther, Margot, Elvy en Simone. De een staat er nog gekleurder op dan de ander...

Margot, Sylvia, ik vond het een bijzonder geslaagde dag! Het had alleen één nadeel...mijn wensenlijst met hebbedingen is er bepaald niet korter op geworden BLOOS BLOOS

2 opmerkingen:

  1. Uhum, om eerlijk te zijn vindt ik de foto die je van me geplaatst hebt nu niet echt een waardering voor de leuke dag!

    Gelukkig maakt de tekst veel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach joh, Margot, je ziet er nog uit als 39!!!!! :-) :-) :-)
    Ik vond het echt helemaal te gek en ik heb hetzelfde probleem als jij BLOOS BLOOS!!!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen