vrijdag 3 februari 2012

Stoer of .....

Het is al een week flink koud, om niet te zeggen dat het stevig vriest. En wat dan zo grappig is, binnen de kortste keren lijdt het hele land aan ernstige koorts! Elfstedenkoorts wel te verstaan...Sluizen gaan dicht, schepen mogen niet meer varen, bruggen worden ingepakt zodat het eronder windstil is, alles om maar die Elfstedentocht mogelijk te maken. En Friezen heten nuchter te zijn....
Wat dat dan met de de titel van dit stukje heeft te maken? Ondanks de vorst (met soms een gevoelstemperatuur van min 15) ga ik al de hele week gewoon op de fiets naar mijn werk, koud of niet koud. Gewoon warm aankleden, flink doorfietsen en dan is eenmaal binnen die eerste bak thee zoooooo lekker! Ik laat aan jullie over of jullie dat fietsen stoer, gek of prettig gestoord vinden ;-)

Tot laters!
Monique

2 opmerkingen:

  1. Als je nu gaat fietsen is dat hartstikke stoer, maar ook een beetje gek en wel zeker prettig gestoord !!!!!"vroeger"hadden we geen keus en moesten we overal op de fiets naar toe, zelfs naar het werk lopen zo'n dik uur was heel gewoon.Dus ik vind je hartstikke stoer !!!!!!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer of praktisch? Maar in ieder geval heb ik bewondering voor al die mensen die voor dag en dauw door deze kou naar hun werk moeten.

    BeantwoordenVerwijderen