vrijdag 15 februari 2013

SSL

Voor wat variatie, vandaag een logje over scrappen. Via het forum van De Craftorij doe ik mee aan de Secret Scrap Lift. Daarbij begint iemand met de uitwerking van een schets die wordt doorgestuurd naar nummer 2. Die maakt op basis van de uitwerking een eigen LO, die weer doorgaat naar nummer 3 en zo verder. Ik was nummer drie in het rijtje en dit is mijn versie:

Foto's van whale watching in Australië

De titel, gestanst uit wat is overgebleven van de foto's.
Close up van de eigen foto's
Ik ben heerlijk losgegaan met maskers, modelling paste, glimmer mist en distress stains. Daarnaast ben ik flink aan het borduren geweest in een poging een idee van golven te creeëren en heb ik mijn distress markers weer eens gebruikt. Ik heb wel een beetje vals gespeeld, naast de foto's in de frames heb ik een gekochte kaart met foto's gebruikt. Verder zie je nog grommets met teksten op de rand en wat metalen embellishments op de LO.
Helaas kan ik je niet de uitwerkingen van de anderen laten zien, tenzij je lid bent van het forum van De Craftorij, maar het verschil tussen de eerste en de laatste LO is aanzienlijk.

Inmiddels heb ik me opgegeven voor de tweede ronde. Mooie manier om de nodige foto's van mijn Australië reis eindelijk eens gescrapt te krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten