maandag 18 februari 2013

Sporten

Behalve mijn eetpatroon kritisch bekijken en aanpassen (meer, maar met gezondere keuzes) sport ik ook een aantal keren per week. Gemiddeld doe ik het volgende per week:
- 2 keer Move It (half uur op woensdagmiddag en zaterdagochtend), klik hier als je daar meer van wilt weten;
- 1 keer yoga (1 uur op dinsdagavond);
- 3 keer cardiofitness (minimaal een half uur, nu op maandag- en woensdagmiddag gelijk na werk en zaterdagochtend). Cardiofitness kan van alles zijn, zolang je hartslag zich maar in een bepaalde zone bevindt zodat je effectief traint. Op het moment doe ik alleen de Tread Hill (zie deze post voor meer info hierover), maar het kan zo maar zijn dat ik daar de home trainer en de roeimachine bij gaan doen. Vind ik nl ook leuk :) De crosstrainer ben ik nog over aan het nadenken....
Naast dit sporten ga ik ook iedere dag op de fiets naar mijn werk, wat nog eens twee keer een half uur bewegen per dag hieraan toevoegt.

En een leuke bijkomstigheid: op de dagen dat ik vanuit mijn werk ga sporten, neemt Edwin het koken voor zijn rekening ;-) Als ik nog moet koken na gesport en gedoucht te hebben eten we niet voor zeven uur. Vind ik prima, maar Edwin vindt dat aan de late kant. Tja, dan is er maar één oplossing.

Yep, dat vind ik heel erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen