zondag 1 april 2012

Verwaarloosd

Ik weet het, ik heb mijn blog een paar weken lang schandalig verwaasloosd. Het zijn een paar hectische weken geweest. Ik was dan ook erg blij met de zonnige dagen in de afgelopen week, ik heb toen een beetje kunnen bijtanken. Wat ik dan zoal heb uitgespookt?
Ik ben weer een paar dagen naar Engeland geweest. De laatste afname van stamcellen bij mijn vriendin was eindelijk succesvol, dus ik ben vrij snel weer een aantal dagen naar Engeland geweest. Inmiddels weet ik dat ze eind april weer terugkomt in Nederland, wat het een stuk makkelijker maakt om regelmatig een dagje op bezoek te gaan.
Verder was het druk op mijn werk, ben ik bij een vriendin op verjaardagsvisite geweest en ben ik samen met een stel vriendinnen een verjaardagsfeestje compleet met een besloten workshop bij Scrapdelight te plannen. O ja, ik ben ook weer een paar keer uit eten geweest (dat blijft toch errug leuk om te doen ;-) en ben ik gisteren met een vriendin naar Corteo, de nieuwste voorstelling van Cirque du Soleil geweest. We zijn inmiddels 20 jaar vriendinnen die elkaar door dik en dun steunen en ik vond dat wel een bijzonder uitstapje waard ;-) We hebben genoten! Wil je nog een bijzonder uitstapje, dan kan ik je dit zeker aanraden! Je komt ogen te kort om alles goed te zien....
Tenslotte ben ik ook nog druk bezig geweest met de uitdaging 'Count up 12' op het forum van Scrapdelight. Ik moet nog even goede foto's maken, dan zal ik die hier posten.

Kortom, een paar gevulde weken achter de rug! Maar ik beloof dat ik mijn blog weer beter bij zal gaan houden ;-)

Tot laters,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten