donderdag 12 april 2012

Hunebedden en schapen

Voor Eerste Paasdag was goed weer voorspeld, dus Edwin en ik zouden lekker met de trein naar Emmen gaan en dan op de fiets naar Assen. Er was me wijs gemaakt dat dat 35 km was, alleen had Edwin daar niet bij verteld dat dat een min of meer rechte lijn op de kaart was....We hebben er uiteindelijk zo'n 60 (!) gefietst, maar ach, het was schitterend weer. Met her en der een stop en een kop koffie genietend in het zonnetje kom je die ook wel door ;-)

We hebben heerlijk door de bossen gefietst, zijn nog wat kilometers over de hei gegaan en hebben o.a. bij het HunebedCentrum in Borger wat tijd doorgebracht. En onderweg hebben we natuurlijk weer de nodige foto's gemaakt. Ik moet immers nog flink oefenen met mijn camera ;-)

Hij mocht ook mee ;-)

Hiervoor ben ik letterlijk door de knieƫn gegaan, ik heb liggen rollebollen in de bladeren...

Wat is Drente zonder hunebedden?

Of zonder schapen ?

We houden alles in de gaten!

Deze dame poseerde zo mooi voor Edwin!
Gesnapt!
De laatste foto vind ik zelf errug geslaagd trouwens.

Om de dag lekker af te sluiten had Edwin in Assen een restaurant gereserveerd. Moe maar voldaan zijn we daarna weer op huis aangegaan. Wat hebben we een heerlijke dag gehad!


1 opmerking:

  1. Dat geloof ik graag dat jullie en super leuke dag hebben gehad, schitterend weer en in een prachtige omgeving, leuke foto's heb je ook gemaakt, wel jammer dat je er zelf niet op staat !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen