vrijdag 27 januari 2012

De Ommekeer

Maandag had ik gepost dat we op donderdag uit eten zouden gaan. En voordat je het weet is het dan alweer vrijdag...Dus zijn we gisteren alweer uit eten geweest, duh! Edwin wist nergens van, maar hij laat zich graag ontvoeren, zeker als het rond etenstijd is en ik niet aan het koken ben ;-) Zo ook gisteravond. 't Was maar goed dat het restaurant op loopafstand was, want anders waren we als twee verzopen katten daar aangekomen. Nu konden we knusjes onder een grote paraplu lekker droog daar naar toe wandelen.
Eenmaal binnen hebben we onder het genot van een wijntje (ik) en whisky (Edwin) ons menu uitgekozen. Vooraf had Edwin gebakken mosselen en ik slakken met kruidenboter uit de oven. Als hoofdgerecht koos Edwin voor varkenshaas met abrikozensaus en ik voor een hartige taart met spinazie, brie en walnoten, het geheel uiteraard voorzien van een heerlijk wijntje. Eigenlijk zaten we daarna zo vol dat een toetje ons niet echt meer trok. Totdat...we een kaasplankje op de kaart zagen staan. En we zijn allebei zo verzot op kaas, dat we er toen samen eentje verorberd hebben. Onnodig te zeggen dat we rollend van tafel gingen. 't Was maar goed dat we nog een wandeling van 20 minuten voor de boeg hadden, dan kon al dat lekkers tenminste een beetje zakken ;-)
O, en de titel van dit berichtje? Dat is de naam van het restaurant waar we hebben gegeten.

Morgen gaan we opnieuw uit eten. Ik zal toch eens een serieuze poging tot het maken van foto's doen....

Tot laters,
Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten