dinsdag 18 juli 2017

Zou het nu wel lukken?

Bijna twee jaar na mijn laatste poging mijn blog weer tot leven te brengen. Een tijd lang stond mijn hoofd daarna niet zo naar bloggen, bovendien bleek FB een makkelijk alternatief voor bepaalde zaken. En toch is voor sommige dingen FB me te vluchtig, op mijn blog kan ik makkelijker iets terug vinden als ik wat zoek. Dus ja, maar weer een poging wagen en hopelijk deze keer met meer succes. En om een beetje samen te vatten wat me de afgelopen twee jaren heeft bezig gehouden, nog maar eens een haikoe:


Van rups via een pop
naar een prachtige vlinder
Ik hervind mezelf


Lees/interpreteer zo je zelf wil, ik vond het voor mezelf een mooie analogie.
Kennelijk zijn haikoe's voor mij toch een manier om mijn ei in weinig woorden kwijt te kunnen ;-)


Liefs,
Mo

1 opmerking: